Tengah Makan Dengan Gembira Dan Lupa tinggal komen !

Monday, November 29, 2010

Info 64 : PROGRAM CONVOJOBSHOP 30 NOV - 5 DIS 2010

Sukacita dimaklumkan Pusat Kerjaya dan Kaunseling, UiTM akan menganjurkan program ConvoJobShop yang dijalankan di Bangunan Budisiswa bermula pada 30 November sehingga 6 Disember 2010. Ia mula dibuka pada jam 9.00 pagi sehingga 5.00 petang.


Pengisian program ini terdiri dari temu duga terbuka dan juga kaunter promosi organisasi. Para graduan, pelajar dan Alumni UiTM adalah dijemput untuk memeriahkan program dan sila hadir dengan membawa sijil dan dokumen yang berkaitan beserta resume lengkap dengan surat permohonan kerja. Sehingga kini, terdapat sebanyak 20 organisasi telah mengesahkan penyertaan bagi tujuan temu duga, ‘screening’, pengumpulan resume, taklimat syarikat dan maklumat organisasi yang akan dijalankan di Foyer Bangunan Budisiswa dan di Pusat Kerjaya dan Kaunseling. Antara syarikat yang menyertai adalah Bank Rakyat, Puspakom, Parkson, Western Digital, MBSB, RHB dan banyak lagi.

Untuk maklumat lanjut, sila layari di laman www.jobshop.uitm.edu.my atau facebook Pusat Kerjaya & Kaunseling www.facebook.com/pkkuitm.


  
















*MORE THEN  900 VACANCIES
 
  Welcome to Career and Counseling Centre Website. You also can find us on 

 
 
 
 

0 sedang makan:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen, do visit my personal blog elissmie.com :)

xoxo,

Eliss