Tengah Makan Dengan Gembira Dan Lupa tinggal komen !

Monday, August 15, 2011

Berbuka Puasa dengan Signatur kafe Di-Atas Brasserie

DI-ATAS Brasserie di Hotel Legend Kuala Lumpur tersenarai antara lokasi mewah yang menjadi pilihan untuk berbuka puasa bersama keluarga dan rakan-rakan. Menawarkan lebih 100 menu kepada tetamunya, tanggungjawab tersebut terletak di atas bahu Chef Samsuddin Ahmad dan krewnya.

Pada tahun ini, Di-Atas Brasserie memperkenalkan makanan dalam pelbagai pendekatan seperti masak secara langsung, ala gerai makanan, makanan panggang, BBQ, makanan goreng dan sebagainya.

Bagi menu hidangan utama, Di-Atas Brasserie menawarkan menu-menu khas iaitu ayam percik pelangi, ikan pari bakar Legend dan ayam goreng penyet sebagai signatur kafe tersebut.


DI-Atas Brasserie, menawarkan menu-menu khas iaitu ayam percik pelangi, ikan pari bakar Legend dan ayam goreng penyet sebagai signatur kafe tersebut.

Penggemar rendang turut ditawarkan rendang tok, redang minang, rendang ayam, rendang minangkabau dan banyak lagi. Tempura, dim sum, martabak, kuetiau goreng, popiah, shawarma ayam dan daging, mi daging, otak-otak dan sebagainya. Antara pemanis mulut yang ditawarkan termasuklah pelbagai perisa jeli, tart, kek, krumble dan karamel krim.

SELAIN berbuka puasa, orang ramai juga boleh bersahur di Di-Atas Brasserie.Bagi minuman pula, Di-Atas Brasserie menyediakan air bandung, jus kurma madu, cincau dan cendol, teh tarik serta Nescafe tarik. Menu-menu lain yang terdapat di Di-Atas Brasserie ialah pelbagai jenis kerabu, rojak mamak, tauhu sumbat, makanan laut segar, nasi himpit kuah kacang dan pelbagai jenis sup.

SELAIN berbuka puasa, orang ramai juga boleh bersahur di Di-Atas Brasserie.




Bagi mereka yang mahu bersahur, Di-Atas Brasserie, Hotel Legend beroperasi dari pukul 4 pagi pada harga RM32 seorang. Makanan-makanan yang akan disediakan pada sesi ini berkonsep sihat dan ringan sahaja.


Untuk tempahan, , sila hubungi talian 03-4042 9888 sambungan 9032 atau faks 03-4043 8602 atau e-mel fb@legendsgroup.com. - NIZHA PERIASWAMY.


sumber credit to : here

0 sedang makan:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen, do visit my personal blog elissmie.com :)

xoxo,

Eliss