Tengah Makan Dengan Gembira Dan Lupa tinggal komen !

Friday, October 5, 2012

GIVEAWAY LORI OREO COMEL Dari WWW.CIKLILYPUTIH.COM

  Kalau korang nak join sama : Klik sini laju-laju :)
 
 
Harap sangat dapat menang lori oreo yang comel ni :) Boleh bagi kat my Nuha.Komen saya sejujurnya adalah saya jelez sebab Cik Lily selalu ajer dapat join event yang best-best yang mungkin memang terhad untuk saya kecuali event yang boleh angkut anak dan suami sekali la kan ( tu pun Ahad jer la sebab hubby keja hari Sabtu). Tapi part yang paling best adalah info berkenaan produk-produk penjagaan diri wanita lah ( buat kaum perempuan semua teruja dan tak sabar nak beli kat kedai - pengaruh iklan sebenarnya ). Dan kalau Cik Lily dah start cerita bab makan, mulalah menjejez air liur..benci tau tak ! Benci tapi mahu gitu kekdahnya. hahaha. Last but not least, harap-harap boleh dapat satu lori tu ! (fuhhhhhhh..........(sdkd$$32kse%%*b**63ndh72)- ayat mandremmm..)
 
 
Jom kita intai-intai syarat-syarat penyertaan ok !
 

Syarat-syarat untuk join Giveaway nie;-

1. Mestilah follower blog www.ciklilyputih.com ni. Alah klik je kat tepi kanan blog ni untuk follow ek. Hanya untuk blogger dalam Malaysia je ye tapi kalau korang yang kat oversea tapi ada address kat Malaysia pun boleh join. Senang sket aku nak hantar kan.

2. Kena buat entry bertajuk 'GIVEAWAY LORI OREO COMEL Dari WWW.CIKLILYPUTIH.COM'

3. Dalam entry tu letak gambar banner kat atas tu dan linkkan entry contest ni dalam entry korang ek.

4. Tolong tulis apa-apa komen mengenai blog www.ciklilyputih.com ni. Tak kisah pasal apa pun. Baik ke, buruk ke, aku malas nak balas komen ke, asyik citer pasal event je kan. Lagi banyak lagi bagus.

5. Tuliskan apa pandangan korang tentang apa yang patut aku tulis lagi dalam blog aku ni. Korang nak aku citer lagi pasal beauty ke, kesihatan ke, pasal makan ke, pasal family ke, cara buat tutorial ke kan. Apa-apa je lah. Lagi banyak lagi bagus.

6. Bila dah siap, sila komen kat entry ni dengan premalink blog korang ye dengan nama dan email sekali ek.

7. Pemenang di pilih berdasarkan komen dan pandangan yang menarik hati aku dan Mr Big. Penting ni untuk blog kesukaan korang ni kan.

Apa macam, senang kan? ok ada lagi info kat bawah ni ye.

Tarikh tutup : 14hb Oktober 2012 ( 2 minggu je)



Kalau korang nak join sama : Klik sini laju-laju :)

1 sedang makan:

Cik Lily Putih said...

oooo nak mandrem aku ek... tak per2.. nanti aku mandrem ko balik khakahkahkaa

Post a Comment

Terima kasih sudi komen, do visit my personal blog elissmie.com :)

xoxo,

Eliss