Tengah Makan Dengan Gembira Dan Lupa tinggal komen !

Monday, July 11, 2011

Saya Mahu Fridge Magnet dari Daydeck86.Com

Saya memang gila Fridge Magnet (FM) . Kalo pergi mana-mana mesti nak beli FM untuk diri sendiri dan pernah join tukar FM dengan kawan blog :) Gila tak gila saya pada FM kan :)

 Minat mengumpul FM bermula sejak my hubby belikan peti ais yang besar lah :) So, sila salahkan my hubby atas kegilaan itu..hahahaha. My hubby pun menyokong jugak saya dalam usaha pengumpulan FM ni...

Antara koleksi FM aku sekarang :-

Yang paling aku sayang FM dari Melaka tu :) Mengingatkan aku pada kampung halaman :) sebab FM gambar rumah kan...


So, skang saya harap berpeluang menang satu FM dari  Daydeck86.Com. Bagi korang yang gilakan Fm jugak seperti aku, boleh la terjah sini sekarang...
 


Giveaway ini akan berlangsung dari 30/06/2011 - 15/07/2011.

0 sedang makan:

Post a Comment

Terima kasih sudi komen, do visit my personal blog elissmie.com :)

xoxo,

Eliss