Tengah Makan Dengan Gembira Dan Lupa tinggal komen !

Wednesday, May 2, 2012

Baking Stand Mixer with 1-Year Warranty. Choose 1 (RM450) or 2 (RM800) Units. From RM400 per unit. Free Delivery to Pen. M'sia


The Baker stand mixer (Model: ESM-989)
  • Detachable clear bowl cover
  • Robust gear mechanism
  • 5.2 litre steel bowl holds up to 2kg of mixture
  • Removable kneading hook for yeast and bread dough
  • Metal stirring hook with spray protection
  • Metal whisk made of stainless steel
  • 6 power and pulse levels
  • Programmable integrated circuit board technology
  • Power rating: 800W/240V/50Hz

6 sedang makan:

Cik FaRiZaM said...

sy jrg buat kuih, kalau rajin leh gak beli....menarik promotion dia :D

salam singgah

afasz.blogspot.com

sham said...

saya berminat dengan mesin ni,,mcm mana nak beli...pm saya shamskts@gmail.com

sham said...

macam mana nak beli mixer ni

Anonymous said...

Saya berminat dengan mixer , macam mana nak beli yer..

Mohd Rashid Sujari said...

pesal rege dia murah sangat compared yg ada kat market?

Eliss Mie said...

saya iklankan jer. boleh klik pada pautan, jika dah expired maknanya iklan tu dah tamat la :) terima kasih jengah sini.

Post a Comment

Terima kasih sudi komen, do visit my personal blog elissmie.com :)

xoxo,

Eliss